Gündüzleri yarım saatlik 3-4 uyku yapıyor 31. Dakikada hiç uyumamış gibi gözlerini açıyor ne yaptıysam uzatamıyorum. geceleri ise sürekli uyanıyor emziriyorum uyuyor. yakınlarım sütün azaldı(diyet yapıyorum ama diyetisyen eşliğinde) acıktığı için ağlıyor diyorlar sinirlerim ufaktan bozulmaya başladı aç değil biliyorum sütüm de var her sabah dolu bezle uyanıyor. Bu uyanmalar normal mi? Diş mi atak mı bilmiyorum ama kesin bildiğim açlık olmadığı? Ama yine de insanı tereddüte düşürüp kendisini anneliğini sorgulatıp hayattan soğutuyorlar