Merhaba, benimde bebeğim 2 haftadır uyumuyor mamalarının da yarısını içiyordu. Diş çıkartıyor diye çok önemsemedik ancak geçen gün doktora gittiğimizde boğaz enfeksiyonu olduğunu öğrendik. Normalde ateş yaparmış ama bizde olmadı şuan ilaç kullanıyoruz gece uykuları tam düzelmedi ama daha iyi gibi mama oranında da artış var.