mamacitaas Bebeğim asla üstünü örtmez bu zamana kadar 1 tog uyku tulumu ile uyuttum ama artık terletiyor ne giydiriyorsunuz bebelere günlük tulumlardan giydirsek yeter mi olur mu
betamom mamacitaas bende sadece zıbınla yatırıyorum ama yaz için 0,5 tog varmış onu almayı dusunuyorum
[silindi] mamacitaas ne yapsam bilemiyorum üstünü örttürmüyor asla ince alt ust takim pijama giydiriyorum hasta oldu yine de klimadan. Klimasız da sıcaktan uyuyamıyor buralar 50 dereceyi görüyor napsam bilemedim
CheriBlossom mamacitaas kısa kollu şortlu pijama takımıyla yatıyor üstünü örtcek olursam da tek kat müslin örtüyorum o kadar sıcaklarsada açıyor zaten üstünü
nesizade05 betamom şort tişört banyo yaptırdıysam tişört altına uzun pijama benimki de üzerini örttürmüyor
ynkgmgl 5 aylık bebek sadece zıbın ve üstüne boşu giydiriyorum biz terliyoruz o nasıl terlemesin ki? Örtü örtmüyorum çünkü güvenli uyku için sağlıklı değil. Bu sıcakta her yeri isilik oldu zaten