emineylcnkya Kızlar göğüs ucu yarasına ne iyi gelir eltim yeni doğum yaptı yarık şeklinde yarası çok büyük lansholin kullandık ama başka önerileriniz varsa bilmek isterim
ipickot24 emineylcnkya tahinin üstündeki yağ bide eğer bu mevsimde bulabilirseniz ayva çekirdeğini az bı suya koyun jel olsun o da iyi geliyor
didooooooo emineylcnkya bende o kremi kullandım, ayva çekirdeğinden jel yapıp kullandım ama pek Bi işe yaramadı. Göğüs ucu nemli kalmasın bide her emzireceginde kendi sütünü sıkıp ucuna sürsün en iyi ilaç kendi sütü
gokce21 emineylcnkya Tahinin üzerindeki yağı ve kendi sütünü dönüşümlü olarak meme ucuna sürüp, gümüş kapak kullansın
gunesnck emineylcnkya lanolin yara oluştuktan sonra işe yaramaz, oluşumunu engeller sadece. Doktorum madecassol vermişti bana iyi gelmişti. Doğal olarak da zeytinyağı, tahinin üzerindeki yağ, ve pedle kapatmak yerine hava almasını sağlamak işe yarar
pngc Merhaba incia krem kullanmasını öneririm. Bir de hastanedeki hemsiremiz sıcak suyla değil de soğuk suyla ve ara ara buz konulmasını söylemişti bende işe yaradi deneyebilirsini. Bir de mustelanin ürünü vardı o da iyi gelmişti
findikkurdununannesi Mustela ve lansinoh dönüşümlü kullandım Emzirme öncesi temizleyin ama bebekte pamukçuk yapar Doktorumda hametan önerdi oda iyi geldi
hilal_dere emineylcnkya tahin yağı veya zeyintinyağınıda sürüp gümüş kapağı kullanabilirsin ama gümüş kapağım yok diyorsan streçleyebilirsin ben doğumdan hemen u her emzirmeden sonra lansinohun kremini sürüp streç koydum nemli oldugu için yara olmadı şükür