Selam kızlarr. Bebisim 8 aylık uyuduğunda saat 21 22 gibi oluyor yorgun olduğum için de sadece yatıp reels izliyor /kitap okuyor veya dizi izliyorum. Genel olarak çok sıkıldım ve reels izlediğim için aşırı verimsiz hissediyorum. O saatlerde edinebileceğim bir hobi var mı sizce? Normalde yoga ve reformer pilates yapmayı çok severdim ama sezeryan doğurduğum için 6 ay ara vermiş oldum sonra da bi türlü başlayasım gelmedi :( size iyi gelen çok uzun uğraş istemeyen hobi öneriniz var mı kızlar? Gündüz saatlerinde de 1 saat ayırabilirim bebeğimi bırakıp. Ama seramik kursu gibi saatlerce süren bir kursa gidemem mesela. Öyle işte siz beni anlamışsınızdır. Öneriniz olursa denemeye açığım 💌