Durunun_annesii0 tuvalet eğitiminin 6.gününden selamlar 😀 26aylığız geçen bi denedim ama 2.günü pes etmiştim çok fena geçmişti bu kez pes etmedim ve herşey yolunda gidiyor. İlk bikaç gün alta kaçırma çok oluyor sakın kızmayın sakince değiştirin aralıklarla sorun çiş kaka varmıı diye, ben kendim giderken benim çişim geldi tuvalete çiş yapmaya gidiyorum senin varsa sende gel dedim onun tuvaletinide yanıma koydum o şekilde bikaç kez yaptı, ilk gün çok kaçırdı ama 2.gün her götürdüğümde tuvalete yaptı 1kez kaçırdı, 3.gün yine 1kez kaçırdı ve 4.gün itibari ile söylemeye başladı, bazen çiş yerine kaka diyo ama çiş yapıyo 😃 gece konusu ise 4.güne kadar gece uyuduktan sonra bağladım çünkü bezi hep dolu uyanıyordu, uyurken süt içiyor ondan kaynaklı sanırım ama içmeden uyutamadım mecburen ml düşürüp verdim, ilk bezsiz yatırdığım gece 3kez kaçırdı altına ama hangi saatlerde olduğuna dikkat ettim. Dün gece 2.bezsiz gecemizdi ve bir önceki geceye göre hareket ettim. Uyuduktan 1.5saat sonra yapmıştı çişini gece ve dünde 1.5saat sonra çişe kaldırıp yaptırdım yaptı ve uyudu. Bir sonrakini 3saat sonra kaldırıp yaptırdım ve bi sonrakini 4saate yakın olmuştu kendisi ağladı kalktı o sırada hemen yaptırdım çişini yine yaptı ve bu şekilde kuru geçti gecemiz. Bu gecede aynı şekilde ilerleyip yavaş yavaş saat aralığını uzatmayı deneyeceğim. Gündüzleri baya çözdük artık ama 1-2ay kaçırmalar olması bence çok normal sabırlı olmak tek şartt Allah yardımcımız olsunn. Bide küçük klozetlerden almıştım onu evde kızım hangi odadaysa oraya götürdüm hep gözünün önünde bulundurdum aralıklarla çiş kaka gelirse buraya yapacağız diye hatırlattım bence etkisi oldu, onu gördükçe aklına geldi diye düşünüyorum