Kızlar oğlum 3 yaşında parka gitmek için hevesleniyor parka götürüyorum oynamıyor bir iki kere kayıyor 2 dk salıncağa biniyor bu kadar bisikleti scooterı var hangisini istiyorsa yanıma alıyorum yok ona da binmiyor. Kuzenimin çocuklarıyla yaşıtlar onlarla gidip 10 dk oynayıp geliyor. Gelişiminde herhangi bir sıkıntı yok okulda da bir problemi yok konuşması kendini ifade etmesi çok iyi ama anlam veremiyorum niye böyle yaptığına park sevmeyen çocuk olur mu? 🤦♀️