elifdilank merhaba, benim oglumda ayni ya herseyi yapti ama babildama heceleme yok. Ağğ eh eh hii hii falan bagiriyor ama hecelemesi yok. 9.5 aylik oldu bekliyorum ugrasiyorum konusuyorum okuyorum basit kelimeler kullanıyorum sarki soyluyorum ozellikle agzimi gormesini sagliyorum babasida aynı şekilde ilgileniyor ama yok yani. Adina her seslenisimde bakar, ben gulumsersem oda gulumser, cok kahkaha atan bir cocuk degil ama gunde 1-2 kahkahasi var, gel diyince geliyor elini uzatiyor, alkis, baş baş, cee ee , bay bay var. Sizde durum ne doktora gittiniz mi biz 12 sinde goturcez doktoruna . Bide biz cok yanliz kaliyoruz aileden kimse yok, parka cikariyorum arkadaslarimla gorusuyorum cocuklari olanlarin yanina goturuyorum oynasin diye, cocuklara dokunur mesela hemen, gulumser herkese