Kızlar burayla pek ilgili değil ama merak ediyorum bir tanıdık için kıyafet yardımı topladım bebeğine daha doğrusu kendisi hiç bişey alamıyorum bebeğe giyecek birşeyi yok vs dediği için bende kıyafet yardımk topladım yanlız benimde bebeğim var birkaç parçasını kendi bebeğime giydirmek için ayırdım günah olurmu diye teredütteyim bu arada giysileri götürdüğümde o bayan bebeğe yeni giysiler almış baya ismine özel baskılı vs yani alabilecek parası varmış sizce günahmı birkaç parça giysi almam bebeğime giydirmek için ?