wewee Ankara etlik şehir hastanesi çocuk bölümünde önereceğiniz bir doktor var mı? Kızım henüz 24 günlük doktor araştırıyorum
annebalim_ wewee selvıhan Yılmaz ozdemır Konya’da Bızım doktorumuzda suan Ankara’ya gectı o kadar tatlı ıyı ılgılı kı kesınlıkle bı gıdın bı daha bırakmazsınız ve gıdınce bana da yazın benden de selam soyleyın Konya’dan onerdıler dersenız sevınırım
ogretmenanne2024 wewee kesinlikle selvihan yılmaz ozdemir odaya girer girmez sanki özel doktora gitmiş gibi hissettiriyor ve bebekle çok güzel ilgileniyor randevu almadıysanız ona alabilirsiniz eminim çok memnun kalacaksiniz
minosu wewee en son kızımı Sanem Sert te götürdüm çok memnun kaldım hiç ilaç yazmadı doğal beslenmesi için önerilerde bulundu yaptım kızım hemen toparladı
minosu rukenlina uzmanlar bakmıyor sanırım arada bir görünür giderler genelde asistan doktorlar bakıyor
annebalim_ minosu sehır hastanesı etık mı bılmıyorum ben konyadayım Konya’da Bızım dr oraya tayını çıktı
annebalim_ ogretmenanne2024 evet bızmde Konya’da doktorumuzdu gecen sene gectı çok üzüldük 😭sımdı Ankara doktor yazan herkese onu öneriyorum gıdersenız Konya’dan selamımı söyleyin ❤️🫶🏻
ogretmenanne2024 annebalim_ bana da komşum önerdi.malesef 8. Ayda tanisabildim ama artık ona götürüyorum 🥰