Bogurtlencicegi Aptamil ve bebelac kullandım ama kabız yapıyor sanırım bebeğimde makatta çatlak var üstelik iki üç güne ancak yapıyor hangi mama kabız yapmaz 😔
Hakaninannesi Bogurtlencicegi hipp combiotic asla kabız yapmadı 40 günlükten beri veriyorum. Tavsiye ederim
Cannesi Bogurtlencicegi ben de Aptamil kullanıyorum. 2 3 gün kaka yapmamak bebekler de Kabız sayılmaz. 10 güne kadar yapmayabilirmiş biz doktorumuza sorduk. Benim oğlan da genelde 4 günde bir yapıyor.
Elizinanneci Bogurtlencicegi cnm sma bebepin severse harika bir mama bende kullanıyorum kabızlık hiç olmadı şükür
Egemre Bogurtlencicegi bende 4 aydır sma veriyorum hic kabizlik yapmadi günde 2 defa mutlaka yapar canim bi dene istersen . Icinede hakiki zeytinyagi koy 1 cay kasigi kadar umarim iyi gelir cok gecmis olsun
Cannesi Bogurtlencicegi Çatlak kremleri var biz doktordan aldık iki tane ikisini karıştırıp sürüyorsun bir haftada geçiyor
Bogurtlencicegi Egemre zeytinyağı ile çıkıyor zaten mamasına katıyorum bu defa alışkanlık yapar diye korkuyorum
Balli_pastamm_ Bogurtlencicegi Sma, Aptamil Bebelac ne denediysem aralarında iyi gelen Bebelac oldu ama oda bir süre sonra gaz yaptı Şimdi evolvia kullanacağım onu önerdiler bana
Niliyy Aptamil prosyneo kullanıyorum içinde probiyotik ve prebiyorik var. Günde 3 4 kere kaka yapıyor hiç kabızlık olmadı ki bizdede makatta çatlak var. Ve bagırsakları duzenlemesi için biogaia kullanabilirsiniz. Ya da mamasına zeytinyağı katabilirsiniz.
muzafferinannesi Bogurtlencicegi hipp aptamil bebelac humana kullanmış deneyimlemiş bir anne olarak son çareyi sma da buldum sma ile günde en az bir kez tuvalate çıkıyor ve rahat yapıyor umarım size de iyi gelir bebekten bebeğe değişiyor işte