Merhaba gun içinde neler yapıyorsunuz? Her gün parka çıkarmaya çalışıyorum, oyuncakları ile oynamaktan sıkılıyor kısa sürede. Tek çocuk ailem başka şehirde o yüzden pek farkl7 insan görmüyor bence bu yüzden biraz dışarıya tedirgin gibi . Kaydiraktan bile hafif tirsiyo mesela. Kendi yaşına yakın bebeklerle birarada olsun istiyorum ama oyun grupları 18 aydan itibaren sanirim. Önerilere acigim