Tuvalet eğitimine başladıktan 5 gün sonra gelen kaka sonrası acaba dedim tamam mı oldu mu ama sonra 4 günde ancak yaptı. Ertesi gün altına yaptı bi kısmını kalanı tuttu bi türlü yaptıramadık.. 2 seferde de yapınca hep güldürdüm çok komik falan dedik ağlatmamak alıştırmak için elimden geleni yapıyorum ama olmuyor.. ne kadar sürecek bu daha yaaa 😢