Babyboysmother Kızlar evde kendim saçıma keratin yapmak istiyorum fakat daha önce yapmadığım hangi markanın iyidir bilmiyorum. Saçım uzun ve kabarık en iyi keratin markası ve yanında kullanmam gereken şampuan krem vs yazar mısınız lütfen 🙏🏼. Piyasada o kadar çok varmış ki hangisini deneyeceğimi şaşırdım. Kuaförler bulunduğum ülkede 2bin lira istedi bi kere yapmak için alırsam en azından evde kendim. ¾ kere yapabilirim gereksiz pahalı geldi bana
bittercikolata__ Babyboysmother https://ty.gl/z1duligqz24n7 Biz eşime bunu kullanıyoruz canım ben yapıyorum saç diblerine değdirme yakabilir. Kullanım şekli yazıyor zaten memnun kaldık. Biraz ağır kokuyor sadece. Birde tuzsuz şampuan aldık onun linkide bu https://ty.gl/ms9tsbq5tdzb4
bittercikolata__ Babyboysmother yok normal canım ama kıvırcık oluyor biraz uzun olduğu zaman oda sevmediğinden kullandık. Öncede başka marka almıştık ama bu kadar memnun kalmadık bu daha etkili
sngr Brazılıan blowout keratinin en iyi markası pahalı bi marka keratin complex alabilirsin hush markasıda olabilir bunlar profesyonel ürünler lüks salonların kullandığı ama uygun fiyatlı derseniz kuaf, bio keratin kullanabilirsiniz