ikiprensesannesiiyim Kızım 2 bucuk yasında kilosu 10 yemeği secmez ama canı isterse yer sizce iyi mi Kilosu
bakkalemzigi ikiprensesannesiiyim yediği halde kilo almıyorsa çocuk doktoruna görünüp kan değerlenirine baktırın bence
aselkussum ikiprensesannesiiyim biraz düşük gibi ama sizin kilolariniz nasıl minyonmusunuz. Yada boyu uzuyomu acaba yiyip kilo almiyosa belki bı vitamini eksiktir takviyeyele çabucak toparlayabilir.
[silindi] ikiprensesannesiiyim Açıkçası düşük. Ama neye göre tabi. Değerleri mi düşük iştahı mı yok, boyu orantılı mı, hiç yemiyor mu? Ama düşük doktora gidebilirsiniz
bittercikolata__ ikiprensesannesiiyim benim kızım 5 yaşında 18 kilo normal geldi ya benim kızım bis y yemiyor ve aşırı seçiyor
yavrupotuncek ikiprensesannesiiyim doktora gosterdinizmi hiç çünkü çok zayıf altında bi sebep olabilir
aselkussum ikiprensesannesiiyim doktorunuz ne diyo genetikte olabilir sizde minyonsaniz ama boyuda uzuyosa inşallah bı sknti yoktur ama bı baktrin yine De bı tık az sanırım kilosu