cevriyeee Merhaba hanımlar yarın ehliyet ( Direksyon ) sınavım var benim gibi sınava girecek olan varmı😀birbirimize moral verelim 🤣
Mrcasl-1 1prensessannesi Tebrik ederim çok sevindim sizin adınıza kazasız belasız sağlıkla kullanın inşallah 🥰🤲 darısı bizlere olsun inşallah bende ilkte kaldım maalesef geçtiğimiz ay derslerde bile hiç hata yapmadığım paralel parkta heyecandan kaldım maalesef hocam 100 de 100 geçersin gözüyle bakarken hemde 😢 heyecan yaptınız mı tavsiye verebiliceğiniz bişey var mı 🌺
Mrcasl-1 cevriyeee Çok geçmiş olsun anlıyorum sizi bende geçtiğimiz ay heyecan yaptığım için kaldım maalesef hocam 100 de 100 geçersin gözüyle bakarken hemde hiç hata yapmadığım paralel parktan kaldım 😢 heyecan yapmamak önemli olan oda nasıl olcak bilemiyorum 🤷♀️
BongomyaPrensi cevriyeee aa üzüldüm adınıza umarım birdahakine güzel geçer benim de hiç araba ile ilgili bilgim yok süremem bile ama kursa yazılıp sınava girmek istiyorum Zor mu yani çok zorlandiniz mi
1prensessannesi cevriyeee evet ilk sınavımdi arabayı ilk çalıştırırken heyecan yapıp istop ettirdim😃 eyvah kaldım dedim. Bir istop hakkımız varmış. Arabayı çalıştırdıkları sonra kullandım baya heyecanım gitti. Bir de benim 1 hafta önceydi en son ki ders 2 gün o ce falan olsaydı daha iyi olurdu. Parkları fakan çok güzel yaptım ben sinyalleri de sıkıntı yoktu. Komisyon da da tanıdığım hocam vardı biraz rahattim
1prensessannesi Mrcasl-1 teşekkür ederim tabi ehliyet aldım diye rahat değilim surekli pratik yapmam lazım unutmamak adına devamliligini getirmem lazım 😃 heyecan baslarken yaptım arabayı kaldıramadım istop ettirdim. Derslerde falan hiç istop olmadı ama. Sonrasında sürdükçe heyecanım gitti komisyondan bir hocayı da tanıyordum rahattım biraz da acikcasi
cevriyeee BongomyaPrensi aslında araba sürmek hiç zor değil parklarıda zamanla öğreniyorsun beni bitiren heyecan oldu sınavdan 2 gün önce özel ders bile aldım çok iyiydim ama ayaklarım çok titredi aşırı heyecanlandım
cevriyeee Mrcasl-1 size yemin ediyorum derste yapmadığım hatayı parkta yaptım dubaya çarptım zaten araba nasıl çalıştı nasıl sürdüm bilmiyorum tekrardan cumartesi sınava gircem heyecan beni bitirdi
Mrcasl-1 cevriyeee Çok iyi anlıyorum sizi heyecandan oluyo zaten ne oluyosa hiç bişey duymadan derste gibi sürmek gerekiyo aslında o psikolojiyle sorun çözülür bence umarım ikincide hallederiz.. Aa sizin ikinci çok çabuk olmuş benim 1 ay oldu hala olmadı ikinci sınav anlayamadım 🤷♀️🤦♂️
karpuz_ cevriyeee bende en derste en güzel yaptığım şeyi sınavda yapamadım ve dubaya çarptım hemde fark etmedim bile🤣
cevriyeee Mrcasl-1 benim şehir dışına çıkma durumum vardı kurstan ilk başta rica ettim en erken şekilde sınava girmek istiyorum diye kurs yardımcı oldu bana bide araya çok zaman girsin istemiyorum şu 2, sınav için unutmamak adına umarım ikincide alırız
Mrcasl-1 cevriyeee Anladım ne güzel yardımcı olmuşlar inşallah ikincide alırız heyecan insanın bildiğini de unutturuyor bide komisyon da önemli aslında karışmamaları gerektiği halde benim vitesime falan karıştılar 4 e Falan almamı istediler dış etkenler heyecan hepsi birleşiyor
Mrcasl-1 karpuz_ Ay bende paralelde kaldırıma değmişim hiç farkında bile değilim arabayı durdurduklarındaki şoku anlatamam size 🤦♂️
cevriyeee karpuz_ hahahahhaha bende vallahi sok oldum çarpınca napalım sizin bidaha ki sınav ne zaman acaba