elifozkan Benim oğlumun ismi Yiğit. Kim duysa ismini diyor ki yiğitler cok yaramaz olur eyvah niye koydun bu ismi bilmem ne . Ben de diyorum ne alakası var isimle falan olmaz o işler.Bu işin aslı astarı var mıdır tecrübelerinizi paylasır mısınızz😀
bakkalemzigi elifozkan benim oğlumun adı yiğit 7 aylık şuan çok erken döndü emeklemeye çalışıyor kalkmaya çalışıyor maşallah hareketli baya yaramaz olmaz umarım 😂bana hep gelen soru da tek yiğit mi adı diyorlar ikinci isim yok mu diye soruyorlar yok diyorum 🤷♀️
ozlem5494 elifozkan Yiğit Arden ✋ çoook çok hareketli her gören halime acıyor artık 😀 sağlıklı olsunlar da ❤️
gg3848 elifozkan ay benim yeğenim yiğit o kadar uslu bir bebekti ki anlatamam şimdi 20 yaşında çok yakışıklı ve efendi bir adam oldu🤗
hyhsrt Görümcemin oğlunun adı yiğit asla yaramaz bir çocuk değil çok uysal bazen evde olduğunu unutuyoruz hiç huysuzluğu yok maşallahı var 🤗 rabbim acılarını göstermesin hepsinin huyu başka oluyor canım 🤲🏼🫂😃
dilemma Arkadasimin oglunun adi.Cok uslu ve efendi bir cocuk.Beynim kaynimin adi da Yigit,cocukken cok yaramazmis 😅