Kızlar bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Şirkette ücretli iznim temmuzda bitiyor sonra ücretsiz izin talep edeceğim ama olurda dönmek zorunda kalırsam kısmi çalışmadan yararlanmak istiyorum. Şirketin Doğum izni prosedüründe kısmi çalışma hakkkından yararlanabileceğim yazıyor ama ik ile görüştüğümde bu 1 kişide denendi ama işimize yaramadı şuan yok demeye getirdi. Ben bununla ilgili dilekçe göndersem olmaz deme hakları varmı? Yasal mı yaptıkları bunu öğrenmek istiyorum