ikizleriminannesiyim Benim bebekler ikiz premetüre doğdular 2 aylık sütüm kesildiği için mama veriyorum 1 hafta oldu yeşil kaka yapyorlar neden oluyor bilen varmı
Mariposa ikizleriminannesiyim beslenmede değişiklik olduğu için yeşil kaka yapmis olabilirler bir kaç gün daha gözlemleyin devam ederse doktoruna danışıp mama markasını değiştirebilirsiniz
hubaozbas ikizleriminannesiyim ben 3. Aya kadar hep aptamil prosyneo kullandım ve kaka hep yeşildi doktor hem ön sütü aldığından hemde mamadan kaynaklı dedi ama yeşil kakayı normal kabul ediyoruz dedi ve bana hipp önerdi çok daha az gaz yaptı ve kakası sarıya döndü çok memnun kaldım
tugce1261 ikizleriminannesiyim benim bebeğimin de aynı şekilde mama kaynaklı oluyor demişti doktoru mamasını değiştirdim rengi açıldı ama asla anne sütü aldığı renge dönmedi
ikizleriminannesiyim hubaozbas teşekkürler 🙏 ben süt veremiyorum sütüm kesildi lenf kanserine yakalandım
5manolya1 ikizleriminannesiyim geçmiş olsun . Rabbim şifa versin . Belki bebekleriniz çok besleniyordur bu yüzden yeşil kaka yapıyor olabilirler