Poyrazmom0 Kızlar kendisini alamıyorum malum biraz pahalı. İkinci ellerine bakayım dedim onlar orijinallerinden de pahalı 🤦🏼♀️ aynı fiyata geri koymuşlar nysee Uyguna satan var mı acaba bilgi alışverişi üzerindeyim 👀🥲
zeynepsare12 Bende baby mom var elektrikli herseyi duruyor sorsan 2 kere zor kullandım kutusuyla duruyor e bebek fiyatı 1300 tl 700 tl yardımcı olurum
Hyk5 zeynepsare12 ne zaman almıştınız eski seriler iyiydi ama yeni modeller kötü yorum almış hep. Ne kadar a satıyorsnuz
alparslan14subat Poyrazmom0 500 tlye tertemiz var elimde hesabıma bakabilirsiniz gardıropstan alparslan14subat24
Aybarss-k Poyrazmom0 bende var sütüm kesildi diye deneyelim belki gelir sağarak gelir diye yine gelmedi öylece duruyor