Kızlar eşimin kardesi 1 bucuk evli kaldı şimdi ayrılıyorlar. 85 gr bilezik takılmisti düğünde ama düğün sonrası altınlar çeşitli masraflara kocası satmış yil icinde. Düğünden sonraki zamanlarda ise eşi 40 gr kadar kolye vb şeyler aldi. Evliyken alınmış herhangi bir mal yok. Simdi kiz evi satılan bilezikleri ve 30 gr mehiri vermezseniz çekişmeli olur diyor. Damatta taktığım diger şeyleri götürmüş onları mehir sayın geçiyor zaten diyor bilezikleri vermem diyor. Bilezikleri aldırma hakkı var mı. Nafaka zaten verecek. Bu arada kızın babası aslında amcasiymis annesi kayniyla kaçmış bunu bosanma aşamasında öğreniyor damat bu mahkemede bi ise yarar mı? Kiz evlilik esnasında da hırsızlıklar yapti ama onlar ilgili kanıt yok. Kısacası hem bilezik hem nafaka vermek istemiyor alabilir mi kiz evi satılan bilezikleri