Merhabalar Sezaryenle doğum yapalı neredeyse 2.5 yıl oldu adet ağrısınıda yumurtlama ağrısınıda nedir hiç bilmezdim defalarca karın ultrasonu çektirdim ayda 1 kez regl olmadan 1 hafta kadar önce karnımda sanki bir ateş topu var gibi ağrım oluyor sonra geçiyor bi süre sonra adet oluyorum adetkende ağrım olmuyor nöbet gibi aynı artık deli olcam nolur yaşayan çözüm bulan fikir versin😔