Tadımları şuanlık bitirdik. Bugün kabak, brokoli ve havuçla çorba yaptım. Yarım çay bardağından fazla vardı kasede. Çok verme taraftarı değilim ama ağlıyo bebeğim içmek için (🧿) ne yapmam lazım hepsini içti bugün. Akşamda yaban mersiniyle yoğurdu karıştırdım 4 5 tatlı kaşığı da ondan yedi. 6ay 1günlük bugün vermeli miyim uygun mu şuan onun için. 6ay kontrolüne gitmedik henüz doktora soramadım o yüzden