melindababy hemen mama geçmişimizi özet geçiyorum 😅, doğduğu zaman 15 gün Aptamil kullandık her gece acildeydik eşimin komiseri hipp combiotik önerdi bir bucuk ayda onu kullandık hafifletti ama asla geçmedi oğlu kolik olan bir doktor varmış ona götürdük conformil dedi oda tadı kokusu iğrenç ama Allah razı olsun valla 2.5 ayda geçti gazı 4 veya 4.5 aylikti tamamen bitti gazı oyle olunca da doktor golden goat a geçebilirsiniz dedi onda kaldık en son, 6 aylık şu an her bebeğe göre değişiyor tabiki. Bide ek olarak o süreçte nurse Harveys surubunu kullandık. bizde meme+mama gidiyorduk son bir haftadir sadece mama artık Allah şifa versin 🌸