kaanasilinannesi Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük 1 2 gündür yeşil kaka yapiyo neden sizce Bilen varmi usuttugu içinmi yoksa normal Bi durummu bazen sarıyla karışık yeşil oluyo
irem60 Yeşil ya da sarı kakaya normal deniyor ama şu şekilde ön sütü de çok alıyor olabilir on sütü biraz sağıp bu şekilde de emdirebilirsiniz.
gamzeduran1 kaanasilinannesi Anne sütünün on sutu ve arka sütü var, bebeğiniz büyük ihtimalle su oranı yüksek ön sütü içmiş o yüzden yeşil olmuştur kakası. İsterseniz ön sütü sağın ayırın 5 - 10dk kadar, bebeğe daha yağlı olan arka sütü vermeyi deneyin