Benim migrenim var arada dayanamayinca içiyorum. Sezaryen sonrası doktorum bı ağrı kesici yazmıştı dayanamadigin zaman iç diye, emzirirken içme ya da sağ dök falan demedi. O zaman kullandım sonra da bitene kadar arada ağrım çok olunca kullandım zararı var mıydı yok muydu bilmiyorum.