tudu116 sıcaklardan olur dedi bana doktor.bol bol emzir dedi.Şu 3 gündür çok daha fazla sıcak ve bu sıcaklarla beraber bez sayımız 3 e 4 e düştü.terliypr çok demek ki o şekilde atıyor sıvıyı ama işte anne yüreği üzülüyorum sıvımı kaybediyor diye 😔 susuz mu kalıyor diye düşünmekten yoruluyorum…