ilk oğlum 6-7 aylıkken emeklemeye 9 aylıkken tutunup kalkıp hatta koltuğa çıkmaya başlamıştı tam bir yaşında da yürüdü ama iki numara neredeyse 13 aylık olacak yeni yeni asker sürünüşü gibi yapmaya başladı, oturduğu yerden koluma yakama tutunarak kalkmaya çalışıyo ama daha başaramadı. hatta son bir buçuk iki aydır ayaklarının üstüne kuvvetli basıyo diyebilirim basmayı ayakta durmayı hiç sevmiyordu hemen oturmak istiyordu. emeklemiyo ve tutunup kalkamıyo yani, yuvarlanarak(hemde baya süratli) istediği heryere ulaşıyo. doktor tembel anormal bi durum yok dedi.🤷🏻♀️