rabbenahepbana adet döngünüz her ay düzenliyse Ella tablet gecikme yapabilir. Bu ay niye bu kadar üst üste hormon aldınız doğru bir korunma yöntemi seçmenizi oneririm. Bu kadar üst üste hormon ilacı kullanmanız sağlığınız için de zararlı , insallah emzirmiyorsunuzdur…