Kızlar lütfen bı bakın 14 aylık oğlum 1 ayda bir ateslenir 4 5 gün sürer bazen diş ve hastalık aynı anda gelir yani böyle zaten iştahsız inanın zayıf bir çocuk 12 aylıkken 9 kiloydu üstüne koyduğunu düşünmüyorum. Ben bu süreçte tek yesin yesin ki iyilessin artık yüzü falan incecik kalıyordu hastalıkta çizgi film açtım maalesef artık istemiyorum ne oyunlar yapıyorum karşısında 5 kişi hopluyoruz olmuyor. Mamayı bile kaşıkla içiyor bu çocuk zorla. Bugün hiç izletmedim ama iki kaşıktan öteye de gidemedim tabak arkasında gezdim tek yesin gezerim gerçekten. Size sorum düzelir mi böyle kararlı devam etsem. Onun dışında ekran vermiyorum. 3 gün önce yine atesliydi köpek dislerimiz geldi. Aciktigini anlamazsam ya bişey yemezse yediremezsem çok üzülüyorum. Birşeyler önerebilir misiniz? Ne yapmam lazım alışır mi tekrardan çizgi film vermeden yemeye zaten kilo almıyor içim içimi yiyor sabahtan beri. Yargılamayin lütfen.