gmzsgnc Merhaba arkadaşlar bugün hastanede antibiyotik serum verdiler sütünü 6 saat sonra sağ dök dediler bende sagdim döktüm ama elimle de makineyle de tamamen boşaltamadım kalanını emse bişey olur mu bebeğim 9 aylık