Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık. 3 gündür ateşliydi diş çıkarıyor. 2 gündür ateşi yok çok şükür. Ancak ek gıda azar azar da olsa yiyen çocuk asla ama asla ağzını açmıyor. Kitliyor ağzını. Sadece su içiyor biraz. Çişli bezi bile 2 tane anca çıkıyor gün içinde. Emmeyi çok severdi memede bile mızıldanıyor damla damla emiyor. Bu geçici bir süreç mi ya hep böyle kalırsa ya hiç yemek yemezse. Ya unutursa yemek yemeyi. Çok üzgünüm aç susuz nasıl dayanıyor nasıl duruyor aklım almıyor 😔