Çıldırmama ramak kaldı desem yeridir bu aralar iştahsız kızım aslında iştahsız değil işine geleni işine gelen şekilde yiyor asıl sorun yemeyi bıraktığı an her şeyi yemek sandalyesinden aşağı fırlatıyor gözümün içine baka baka ilk aylardan beri blw yöntemiyle ilerledim döküp saçsada kendi yemesine imkan tanıdım şuan kendi başına çatal kaşıkla yemeğini yiyebiliyor ama son zamanlarda resmen huyu suyu değişti bir huysuz inat çözemedim gitti ne yapacağımı şaşırdım var mı bir önerisi tecrübesi olan gerçekten imdat 😩