sevilaltay Merhaba,kizlar.Benim çocuğum 3 ay 22 gunluk.Ilk defa bu ayın 15i regl oldum.5 gun devam etdi.26si yanlislikla korunmasiz iliski yaşadim.Anne sudu veriyorum.Hamile kalma şansım yüksek mi sizce?
Mylittlebaby_ sevilaltay Sütün koruma durumu şu vücudumuz süt ürettiği için prolaktin hormonu cok yüksek bu da yumurtlamayı baskılıyor doğal olarak da adet döngüsünü yaşamıyoruz bir süre. Yumurtlama olmadan da hamıle kalınmadıgı için süt koruyo muhabbeti oluyor. Yani siz tam da artık yumurtlamaya başladıktan sonra korunmasız ilişkiye girdiğiniz için evet hamile kalma ihtimaliniz yüksek
aysebb sevilaltay Evet emzirenlere özel haplar var. Birkaç marka var yani ben Zlynda kullanıyorum mesela kızım 20 aylık halen emiyor. 40 ımdan sonra başlamıştım
[silindi] sevilaltay o korunma yöntemi değil işte. Siz yakında ertesi gün hapı falan da soracaksınız şimdiden sorun bence hazır olursunuz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sevilaltay ben geri çekilmeye bir şey demedim ki.. “Korunmasız yaşamadım, yanlışlıkla korunmasız yaşadım” bu cümleyi anlamadım. Bir yaşamadım diyorsun bir yaşadım diyorsun
bebekdeniz Yeni bebeğiniz olmuş emziriyorsunuz tercihler farklıdır tabi ama en azından şu dönemde siz ilaç kullanmayı düşünmek yerine eşiniz korunsa daha iyi olmaz mı ?