Bende de oyle oldu doğum yapan doktor sadece kuru tut dedi başka bisi demedi ama sag ip vardı gitmiş solunki duruyordu o da ne biçim batiyordu bende kadın dogumcuya sıra almıştım orda ipi çektiler bilmiyordum doktor demeyince şaşırdım ip ne ararmis burda dedm ilk kez olunca bilemedim