kızlar merhaba içim buruk kızım üç ay dört günlük sütten kesmem lazım iltihap romatizma hastasıyım hiçbir yerim tutmuyor dünden güne kötüleşiyor ona iyi bakmam için kesmem gerekiyor böyle bir süreç geçiren var mı erkenden sütü kesilen veya hastalık yüzünden bırakan süreç nasıl ilerledi zor oluyor mu benimki memeyi de çok seviyor ne yapacağım bilmiyorum çok üzgünüm bunları yazarken bile ağlıyorum… ama çok çaresizim ellerim ayaklarım hiç tutmuyor canım yanıyor