Benim 40 günü buldu tam anlamıyla oturup kalkabilmem. Batikon sürüyordum günde bir kere. Ama hala sızlıyordu. Kontrole gittiğimde iç dikişlerden kaynaklı et parçaları sarkmış demişti. Bir hafta sonra tekrar çağırdı ve et parçalarını yaktı. ondan sonra normal halime döndüm. Nerden baksan iki ay ağrı sızı hissettim.