Eslifaslan Merhaba,
Aguline kullanabilirsiniz. Muhtemelen zorlanıyor yaparken çünkü günde 4 veya 5 kez yapması gerek. Her emzirmeden önce 1 çay kaşığı günde 4 kez olmak üzere Aguline verin gazını da kakasınıda çok rahat yapar. Kızım 4 buçuk aylık doğduğundan beri kullanıyorum. Bitkisel olduğu için zararı yok. Açıklaması da ekliyorum.
Aguline, doğadaki bitkilerden özenle oluşturulan özel formülü sayesinde bebeğin;Bağırsaklarında biriken ve atılamayan gazın kolaylıkla atılmasını sağlar.Mide ve bağırsak sistemindeki krampları hafifletir.Hazmını kolaylaştırır ve kabızlığını önler.Bağışıklık sisteminin güçlenmesine destek olur.Alkol, Paraben ve Gluten içermez.👼