Bir haftadır önce az kıvamlı sarı ve sonralarında hep yeşil ve az kıvamlı sulu kaka yapıyo başka bi bulgusu yok bildiğiniz yeşil yani anne sütü alıyo ek gıdası da alıyor ama az yiyor sanki sürekli yeşillik yiyip kaka yapıyo gibi ama yeşillik yemiyo yediklerinden değil yani üşütmüş olabilir mi yerde sürünmeyi pek sever yer soğuk oluyordu günde 2 kez felan yapıyo önceden iki üç güne bir yapardı ve kıvamlıydı baya