Arkadaşlar üç aylık bebeğim grip oldu öksürük var öksürükten dolayı boğazları tahriş oldu sesi kisildi ememkte istemiyor doktora götürdüm cigerlerde birşey yok dedi ilaç vermedi sıvı alamadığı için bezinde de pembe renk oluşuyor başına gelen varmı lütfen yardımcı olun napicami şaşırdım iyice