Hastaneye gittik ateş yoktu günde çok az öksürük bşraz hapşırık vardı doktor antibiyotik yazdı 3 gündür kullanıyoruz öksürük vs kesildi ama çocuk bence zatem hasta değildi Genzi tıkalı fizyolojik serum ile şırıngayla burnuna sıkıyoruz bir sabah bi akşam ama yeterli gelmiyor daha fazla yapsam zararlı olur mu acaba burnu açık uykuda felan rahat nefes alıyor ama Genzi tıkalı emerken bazen ağlarken tıkanıklığı belli oluyor başına böyle bır durum gelen oldu mu