Huma_kus34 Kızlar bugün geldi ama kızıma küçük geldi oyuzden aldığım indirimli fıyata satıyorum 5li tişört ve 5 li kapri tayt iadeyle ugrasmıcam direkt satmayı tekrardan büyük bedenını almayı düşünüyorum
Ogulluana Huma_kus34 ne kadara satacaksınız? Kimse değerini vermez siz yine zarara uğrarsınız. İade edin en güzeli
siladgnchdr Huma_kus34 iade etmek daha az uğraştırıcı sanki Kargoya git gel yapacağınıza mağzasına gidin elden değişim yapın hm de mağza da var mı bilmiyorum yapmadım hiç ama iade edin en azından
mamabear_ Huma_kus34 iade etmek kadar kolay bir şey yok. Böyle satarken nasıl yollayacaksınız yine kargoya vereceksiniz. Onun yerine iade kargosu yapacaksınız işte
[silindi] Huma_kus34 ama insanlar hm’den alsalar 1500e alacakken sizden alsalar 1500+gardropstan alırsa alıcı koruma ücreti/gardropstan almazsa kargo parası verecekler bunu neden yapsınlar
sek_kahve Huma_kus34 elinde kalır eskir bu sefer iade süresi geçmiş olur, sen direkt nasıl iade edebilirsin ona bak canım
Huma_kus34 sek_kahve artık hangısı önce olursa öyle yapıcam okadar aradımkş cvp veren yok mağazaları oldukça uzak sinir oldum kalıpları nekdar küçük yapıyorlar zıkkım
MamaUygarVibes Huma_kus34 bir ay değişim süresi var zaten yurtici kargodan çok kolaylıkla iade edebiliyorsunuz. Onlinedan alınan ürünlerde mağazadan değişim olmuyor H&M de.
daryam Huma_kus34 uygulamada iade yazın iade kodu cıkmıyor onunla beraber yurt içi kargoya gidin iade oluyor hemen. Mağaza iade veya değişim yapmıyor