Blueberry0 18 aylık kızım 3-4 gündür her sabah sulu dıskı yapıyor. Gün içinde de bir iki kez yapıyor bazen. Neden olur bu? nasıl geçer? Ateş kusma vs yok.
Miracinannesi_ Blueberry0 aşı yaptırdınız mi bizde aşıdan 1 hafta 10 gün sonra falan ishal başlamıştı enterogermina Kids probiyotik kullandik geçti