Lilayda Kizlar sezaryenden sonra kanamaniz nasıl ilerledi? İlk hastanede ve 3 gün normaldi sonra azaldı 5nci gün. Bugün 6 nci gün gene kırmızı adet gibi kanama basladi her cise cikinca akıyor. Normalde azalarak bitmesi gerekmez mi? Sizler de nasildi?
anneu Lilayda canım miktarı hep değişir bir hafta artar bir hafta azalır 40 gün de sürebilir 30 gün de miktara takılma
edag3 Lilayda regl kanamasından farklı bi kanama tarif ettiğiniz gibi azalır çoğalır benim tam 40 gün sürmüştü bazen koyduğum ped tam dolardı bazense birer damla şeklinde
Lilayda anneu ama internette okudum 10 güne biter yazıyor anlam veremedim yeniden başlayınca. Agir bi ameliyat geçirdim ama doktorum 3 ncu günü dikisime bakti artik gelmene gerek yok dedi. Doktora gittiniz mi siz
disikurt42 Benim 23 gun sürdü ama 10gunu kanama 10 günü de sümüksü sarı renkte gelmisti o son bitimi oluyormuş miktara takılma doğum kanaması bu yani normal