Kızlar merhaba hamileliğim boyunca imom Omega vitamin kullandım saçlarımı çok güzel besledi ve yıllardır küsen uzamayan saçlarım belime gelmişti ama gel gelelim ki doğumdan 4 ay sonra saç dökülmem başladı kel kalacam yakında o derece 😢
Doktorumla görüştüm imom vitaminin doğum sonrası olanını önerdi imom latte ismi sipariş verdim bakalım kullanıp göreceğim sizlerlede paylaşmak istedim belki kullanan vardır