hilalikiz 45 günlük bebeğim var gündüzleri emerken kendini sıkıp kızarıyor,karnı gurulduruyo ağlayıp memeyi bırakıyor bir süre sonra devam edip aynı şeyi tekrar yapıyor bu durumu yaşayan var mı sebebi nedir ?
busbus59 hilalikiz gaz sancısı çektiği için yapıyor meme de rahatladığını zannediyor ama orda da rahatlayamıyor benim bebeğim de öyle sanırım bebeklerimiz kolik. Masaj yapmanı öneririm
Mirayss_ hilalikiz benim kizimda uykuya geçişte yapiyor bebeklikte de yapiyordu 2.5 yasinda hala yapiyor doktoa götürdüm bu bı hastalık belirtisi degil dedi
hilalikiz busbus59 kolik bebek dedi doktorumuz kızım için siz herhangi bir gaz damlası kullanıyor musunuz