edafmo Kızlar selam🤞🏻 Benim ikinci doğumum, eşim e devletten başvuru yapmış ama ilk çocuğun bilgilerini istememiş sayfa. Bir problem olur mu? Bir de ben değil de eşimin başvuru yapmış olması farkeder mi?
filizkumsal edafmo bendede istememişti ilk çocugumn bilgilerni anneye yatar genelde ama para babaya verirlermi bilmiyorum 🙄
myangelson edafmo ilk cocuk bilgilerini girmedik biz . Daha doğrusu ilk bebeğim 2 gün yaşadı kaybettik bende başvuru yaparken sadece kaçıncı çocuk yazısına 2 seçtim ve bu sene doğan oğlumun bilgilerini girdim direk. Daha bu ay yattı 4 aylık ayrı ayrı 1500 TL olarak. Eşiniz de basvursa siz gidip aliyormussunuz TC ile öyle diyorlar