Tombikdonerartikcokpahali Akşama kızlar piknik ayarlamış ve benim tatlı yapmam lazım ama paniğim tuttu ne yapsam iki kızım var ona göre hafif yapabileceğim rahat yapabileceğim birşey lütfen tarif bir de malzeme alicam şimdi
Deletedmom_897 Tombikdonerartikcokpahali Okul kapanmadan piknigimiz oldu bir tane velimiz bisküvi pastası yapmış ama nasil güzel gitti hem çok hafif hem lezzetliydi.
Tombikdonerartikcokpahali Eymonunannesi profiterol falan istemediler böyle akışkan olmasın dediler çocuk çok olacak çünkü batacak diye düşündüler 🥰😂
Tombikdonerartikcokpahali Deletedmom_897 zeynptgb elanur798_ [silindi] moryazma zeynptgb Minel-inannesi hepsigececeksabret Deletedmom_897 mervey0742 farelikoyunkavalcisi uykusuzanne__ havvacb mervey0742 tospikannesi_ bacılarım bir deliliknyapip trilece yaptım 😂
Tombikdonerartikcokpahali [silindi] bu tarz birşey istemiyorlar çocuklar batırır hep diye ya of valla kafayı yiycam 😂
Deletedmom_897 Tombikdonerartikcokpahali Başka ne olabilir ki sıcakta şerbetli ve sütlü tatlı hiç gitmez eger çocukta varsa dilim dilim dökmeden yenir 🙈🌸
[silindi] Tombikdonerartikcokpahali o zaman kek yap ya da havuçlu toplardan yap çocuklar da rahat yer
moryazma Tombikdonerartikcokpahali ağlayan pasta yapın büyük dildörtgen borcama hem kolay hemde fazla olmuş olur
Minel-inannesi Tombikdonerartikcokpahali ay valla bu marketlerde yuvarlak buyuk bisküviler oluyo ya içinden 4tane yuvarlak bisküvi çıkıyo, 1pakette puding yetiyo, üstünede meyve suslersin bitti gitti
hepsigececeksabret Tombikdonerartikcokpahali kremşamtili bisküvili çilekli muzlu kakaolu karıştırıyorlar ya mozaik pasta gibi ondan yapın isterseniz hem meyveli hem kakaolu hem basitt hem de lezzetli
mervey0742 Tombikdonerartikcokpahali borcamda kedidili uzeirne irmikli muhallebi yapabilirsiniz 8 kaşık irmik 8 kaşık şeker 1 litre süt pişirin sonra vanilin ve bir tatlı kaşıgi tereyeagu ekleyin islattiginiz kedidili üzerine biraz soğuttuktan sonra dökün hatta dilerseniz soğuyunca bir paket sıvı krema veya krem şanti ile çırpıp dokebilirsiniz oyle de güzel oluyor hem hafif hem pratik bir tarif borcam büyükse ölçüleri arttirin bu küçük boy için geçerli bir tarif afiyet olsn 😍
havvacb mervey0742 kaç kedidili bu tarife göre normalde bimde satılan kutunun içinde 2 paket çıkıyor 24 tane falan bu tarife uyar mi
mervey0742 Deletedmom_897 açıkçası denemedim ama kötü olmaz galiba sonuçta çikolata herşeye yakışıyor :)