duyguluannee Kızlar 2 seneden beri kullanıyorum. Son aldığım şampuanın kokusu farklı geldi. Şampuanın mis gibi kokusu vardı ama son aldığım çok kötü kokuyor. Deneyimleyen var mı hiç
Deletedmom_216 duyguluannee tarihi gecmis olabilir mi? Ben ilk defa aldim kokusu oapatya kokusu gibi bana onu çağrıştırdı. Onceden de ayni miydi bilmiyorum ama suan ki aldigim cok guzel kokuyo degismis olcagini sanmıyorum kullanmadan iade edin bence ne olur ne olmaz.
duyguluannee irsemiaa sahte ürün olup olmadığını nasıl anlayabilirim acaba orijinallerde üzerinde herhangi bi numara filan oluyor mu
Deletedmom_216 duyguluannee bir uygulama vardi barkod nuamrasini yaziyodun icerigini vs detsylari cikiykdu. Orjinalse orda cikar zsten hatta nerde uretildigi ne zaman uretildigi vs yaziyodu. O uygulamayi bulmak lazim
irsemiaa duyguluannee o zaman hepsiburada ve ebebek ile iletişime geçip ürün değişimi talep edin bence