Sevgi_su Kızlar 9 ay önce sezeryanla ikinci doğumumu yaptım yaklaşık bir haftadır sezeryandan sonraki gibi idrar yaparken ağrı basınç hissediyorum neden olabilir yaşayan varmı ?